ankaraankara 4 yaşında iki tane oğlum var, tek başlarına sessizler aslında ama beraberken çok problem yaşıyorduk biz de (yani hayatlarının %95′i beraber geçmiştir zaten hahah). Kavgaları falan da çok oluyordu tabi. Ne zamandan beridir diyeyim size.. yaklaşık 6-7 aydır o eski halleri yok, biraz daha dillendiler konuşabiliyoruz, bunun etkisi çok fazla oldu kesinlikle. Floortime terapisi de alıyoruz tabi aylardır ondan çok memnunum, davranışsal olarak çok toparladı çocukları. Ama düzeliyor ya merak etme derim