ankaraankara delirmeceler kreş en azından size iyi gelecek günde bir iki saat yalnız kalmak güzel olur diye düşünüyorum 💗
ankaraankara sek_kahve 4 yaş biraz daha iyi diyorlar tabi sizde bazı şeyleri aşmışsiniz daha iyi olurlar inşallah ❤️
ankaraankara Aylizzmm ah benim oğlumda öyle arkasına bakmadan kaçar gider sofrada tabak bırakmaz karıştırır atar gece ağlayarak uyanma biz de de var daha bir sürü şey işte sanırım zaman lazım bol sabır bide hepimze kolaylıklar diliyorum ❤️
M-V-S868820 Icot valla biz uzun bir süre çektik 3 te birazcik rahattık.ama ondada ayri bi sendrom geciriyolar bacim bize rahat yok 😆
dolunaymomsss ankaraankara yani her çocuk farklıdır şu kadar diyemeyiz de korkutmak istemem 3 yaş sendromu geliyor bir de 🫣😂😂
Dogacelik ankaraankara benim dediğim fiyat da Edirne fiyatı. Bu sene pahalanmıştır. İstanbula taşındık burada sordum 3 ay önce haftada bir, 40 dk ders başı 350 tlydi.
Hilalse ankaraankara aa bu 2 sene önceki ben 🤣🤣şimdi 4 yaşında biraz daha rahatım sadece sabır dileyebilirim sana 🙏🏼🙏🏼🙏🏼