gizem140 Alllah size bağışlasın sağlıkla büyüsünler inşallah. Eşim 2. Bebeği istiyordu ben korkuyordum, bir kaç ay sonra düşünelim diyordu. Şimdi de bayağı borçlandık seneye erteleyelim diyor. Ben de şimdi olsun hatta iki ay sonra düşünelim diyorum açıkçası ne kadar erken o kadar iyi diye düşünüyorum her bebek rızkıyla gelir diyorum kafam karışık