Ess92 benim iki sezaryenimin arası çok kısaydı o yüzden biraz zorlandım ya ameliyat esnası bile kötüydü yani anestezinin tutmadığını düşünmüyorum tabi ama canım acımıştı ya ilk doğumda hemen ertesi gün kendi kendime kalkmaya başlamıştım ama bu sefer ayaklanmam bi kaç gün sürdü 😩 inşallah kolay bir süreç geçirirsiniz, sağ salim kucağınıza alın🌷