Ess92 lidokain ebe bir arkadaşım vardı hissettim kesildiğimi dedi 🤷♀️neyi kastetti bilmiyorum ben de yaşamadım öyle bir şey ilk doğumumda
gizem140 soda teşekkürler ya çok büyük sorumluluk masraf onları düşünmek lazım cinsiyetleri aynı olunca hiç sıkıntı değil ben aynı kıyafetlerle büyüttüm
demetsina Ess92 Hiç endişelenme kontrol etmeden hiçbir işlem yapmıyorlar için rahat olsun en fazla genel anesteziye çevirip uyuturlar seni onunda olacağını sanmıyorum sen bol bol dinlen bebeğine hazırlan sürekli sohbet halindesin zaten azıcık acısa yapmazlar
Defnegzm Ess92 hiç korkma canım 3 sezeryan oldum en rahatı 2. Sezeryanımdı ve senin gibi bebeğim tersti zaten anestezinin tutmama durumunda komple bayıltıyolar hemen diye biliyorum ki o da çok nadir olan birşey
Bubenanne Ess92 benim ikinci sezaryenim çok daha kolay geçti ve çok daha hızlı toparlandım inşallah sizin de öyle olur🙏🏻🙏🏻