humus19 biz pek bi peşinatımız yoktu aldığımız ev 1 milyondu.Arabayı satsak çok zorlanırdık.Bankalar kredi vermiyor filn derken hadi bi cesaret dedik.İş bankasıyla görüştük nekadar istersek veriyor kredi.Eşimin maaşı 18,500 dü kredi aylık 18 bindi önce banka kabul etmedi sonra benim maaşımıda ekledik bordro verdik ortak maaş olarak gösterdiler o şekilde çektik krediyi.Şimdi eşimin maaşı 50 bini geçti ama kredimiz hala 18 bin.Evimizin değeri ikiye katladı.Bide arabamızı satıp model yükselttik.Şuan araba içinde ödediğimiz iiçin maaşın büyük kısmı kredilere gidiyor ama çok şükür evimiz var arabamız var.İş bankasıyla ve akbankla görüşün.Hatta ikisiylede görüşüp öyle karar verin.Eğer aylık ödemeleri uyarsa çekersinz kredi.onlar istediğiniz kadar veriyor ama faizi yüksek malesef.Faizler düşerse yapılandırma yapılıyor