_alyazmali_ Faizlerin nezaman düşeceğinin bi garantisi yok oyüzden şuanda sıkışsanız bile alma gücünüz varsa bence beklemeyin.Biz kredi çekerken eşimin maaşı 18500dü benim 12 bindi maaşım ve kredi taksidimiz 18 bindi ona rağmen çektik ve soğuk biyerde yaşıyruz doğalgazı elektiriği suyu derken her ay eksideydik ama maaşlara zam gele gele şuanda rahatladık derdim ama araba için tekrar kredi çektik ama önümüzdeki yıl bu aylarda çok çok rahat edecez inşallah.ozamanda bi arsa alalım toprağımız olsun diyoruz.Yani imkan varsa birgün bile beklememk gerekir ev fiyatları yükselebilir.Faiz belki düşmez daha da artar hiç belli olmaz ama taksitler sabit kalacak maaşa zam geldikçe her zamda rahatlicaksınız