Noname21 o da bir seçenek ama dediğinizi yapıp ev alamayan da var. Sizin dediğiniz gibi olması için ev parasının çoğunluğunu faize yatırmak gerek yani elde nakit para olmalı. Şu devirde kredi çekenin zaten elinde yeterli nakit yoktur. Kiracı olmak bu devirde hiç olmadığı kadar zor, kiralar birden uçuyor. Arkadaşım şu An 30 küsür ödüyor ama 2 seneye kiralardan daha düşük olacak. Kredinin ilk iki yılı zahmetli geçer ama sonunda ev sahibi olunur aylık kredi zamlarla erir. Herkesin kendi tercihi ama ev alabilen ev almalı diye düşünüyorum. Daha ev alıp da keşke almasaydım diyen görmedim