momysskaan ben de 13 aylıkken kesmiştim uyku eğitimiyle beraber yoksa sabaha kadar 30 kere uyanıp emmek isterdi ve uyumazdı. Yalnız şuan yaz ayında olduğumuz için bebeğiniz susayabilir emmediği için de daha çok su ihtiyacı olabilir gece. Her uyanmasında olmasa da ½ kere su verin yazık susuz kalmasın