queenx Aselimm23 floorjustice merhaba ben de öyle düşündüm. 9.5 aylık bebeğim. 13-14. ayda kesmek istiyorum
defne4 Benim bebeğim de yaklaşık 11aylik.hep emerek uyuyor meme ağzından çıkınca uyanıyor.bu zamana kadar sorun etmedim ama Eylül’de işe döneceğim için memede ve uyuma alışkanlığını bitirmek istiyorum.birkac gündür deniyorum ve çok zorlanıyor.ozelliklle gece çok ağlıyor meme aranıyor.su teklif ediyorum süt sağıp biberonla vermeye çalışıyorum geri daldın diye.reddiyor ikisini de.onerisi olan var mı.travma yaratmadan halletmek istiyorum
UrbanMom momysskaan bebegim emmiyor o yuzden bana kolay oldu. Uyku egitimi kendim vermiştim zaten emmiyor bir de sallamiyordum biraktigimda biraz aglar sonra uyur geceleri mamaya kalkiyordu 9 aylikti sanirim yanlis olmasin gece tok kalacak sekilde ogunler hazirladim simdi yine uyanır ama pış pış yaparim geri uyur mama cok nadir veriyorum
momysskaan UrbanMom ayy ben çok düşünüyorum ya geceleri hem memeyle daldı bu gece nolacak merak konusu 🥸🥸
Bebislerhakkinda momysskaan Bn kestim 10aylik olacak kesintisiz uyumasını istiyorum yoksa gündüz dayanilacak gibi değil asla enerjim olmuyor ,1gece kesintisiz uyudu ,2 gece su verdim sıcaklardan dolayı çok uyanıyor hava soğusa artık kesintisiz uyur diye düşünüyorum
Bebislerhakkinda momysskaan biraz zor mesela gece 3te uyandi ne olduysa ,su verdm ama dalmadi, meme alsaydı geri uyurdu ,biz de uykusuz kaldık yani
eceninannesi29 momysskaan ben bir anda kestim canım zaten artık sadece gece uykuya geçince içiyordu yada yada gece uyanınca bir kez daha istiyordu arada uykuya geçisimiz biraz zorladı başlarda emzikle idare ettik ama sonra alıştı gece uyandığında da şu verdim o şekilde unuttu şimdide emziği bıraktım 😍
atilgann eceninannesi29 emziği nasıl bıraktınız? Biz sadece uykuda emiyoruz ama ağzından düşünce uyanıyor.onuda bıraksak harika olur
hafsakaftanoglu momysskaan valla baya bir zor olucak ben ilkinde bu zorluğu yaşadığım için şimdi ikincisinde aynı hataları yapmıyorum ilkinde bende dediğiniz gibiydim ama şimdi ikinci bebeğin 2 aylık şuan anne sütü iciyo sadece hamileyken sosyal medyada bir anne bebek sayfasında görmüştüm diyoduki bir anne ve bunu pedagoglar da öneriyorlarmis “bebek acikmadigi sürece gece kalkmazmis o kalkmadigi sürece emzirmek için kaldırmayın ilerde uyku düzeni bozuk oluyormuş ” bana çok mantıklı geldi denedim ve gercekden öyle.
Caglafalan yirmiikikasim23 benimkide tek mamayla besleniyor ama su teklif ettiğimde ittiryor asla kabul etmiyor uyku halinde bile. Mama mama diye ağlıyor 13 aylık bu arada kızım
Dlk55blt-rdvn iremalici gece bi anda kesmeyin bence çok sık emiyorsa normalde ilk bir hafta gece 1 kez emzirin o şekilde süt birikmez.
Caglafalan yirmiikikasim23 akşam yemeği en geç 7 de bitmiş oluyor uyumadan mama veriyorum öyle uyuyor 9 10 gibi.
yirmiikikasim23 Caglafalan meyveli yogurt onerdiler bana yada muzlu muhallebi falan deneme yanilma yontemiyle bulucaz artik😊
soda Busra986532 benim de 14 aylık gece çok uyanıyor iki dakıka emıyor emzık gıbı uyuyor ve bu beni çok yoruyor . Ben kendim gece saat 01.de falan uyuyorum o zaman devam sütü ısıtıyorum bazen içiyor bazen içmiyor sonra gecenın ilerleyen saatlerı çok uyanmaya başlıyor. Bilmiyorum nasıl kesecegımı siz nasıl yaptınız
Busra986532 soda geceyi azaltarak gidin o zaman. Her uyandığında meme ya da mama desteği almasın. Sallanarak uyuması varsa uyandığında sallayın. Benim hamak kurtarıcım olmuştu 10 saniye içinde geri uyurdu. Zaten geceyi kestiğim hafta 1 defa uyandı sonra derin uykulara geçtik. Ama tabi bnmki ay olarak büyüktü16. ayda geceyi kestim gündüz 1 ay azalttım taki 3 isteyene kadar. Sonra geceyi kestim 2 hafta sonrada gündüzü. Kademeli azaltınca sorun yaşamadım hemde hiç yoksa geceleri defalarca uyanırdı
atilgann momysskaan uyanırsa su veriyorum bazen geri uyuyor uyumazsa mama veriyorum ama biz 9 aylığız.o yüzden zorlamıyorum.yavaş yavaş kesiyorum gece mamasının ml ini düşürerek.suyunu yatağına koyuyorum bazende kendisi alıp içiyor. Sabit bi yere yatağının içine koyunki her su içmek istediğinde sizi uyandırmasın
eceninannesi29 atilgann benim kızımda uykuda kullanıyordu sadece dediğiniz gibi emziği olmayınca uyanirdi verince geri uyurdu ben ucunu makasla kestim kandırdım biraz onu dedim hav havlar ısırmıs bunu dedim ama emmek istersen bu şekilde emebilirsin dedim 2 3 gün onu emmeye çalıştı inatla bazen eeeh olmuş anne dedi pis pis dedi ama emdi😂 pek emememiyor zaten sonra gecede aynı şekilde uykuya geçince ağzından aldım uyandığında verdim 3 4 gün sonra alıyordu geri atıyordu şimdi unuttu yani 1 hafta bile sürmedi diyebilirim. Gecede uyumucak.gibi olduğunda su verdim bu süreçte