Bebeğim hem anne sütü hemde mama içiyor ama gece o kadar sık uyanıyorki artık çok yoruldum gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum 🤨 bir yaşına çok az kaldı 🌸keserken ne yapmalıyım hem mama hem süt aynı anda mı bırakmam gerekiyor yardım lütfen 🙏🏻 birde bu süreci nasıl kolay atlatabilirim önerileriniz varmı 💖
Sizler bu süreci nasıl atlattınız ne yöntemler kullandınız?