bluerainbow tadım yapmak adı üstünde sadece tattiracaksin canım. Alerjisi var mı yok mu göreceksin. Örneğin ilk gün mesela anne sütü veya mama ne kullanıyorsan ondan 1 saat önce 1 çay kaşığı tadım yaptır tadına baksın yeterli. İki üç öğün yapmayacaksın. 1 kere ver bitti. İkinci gün yine aynı 1 tatlı kaşığı ver. Normalde 3 gün kurali diyolar ama ben 2 şer gün tattirdim😂 sonraki gün mesela kabak tattir yine 1 kere 1 çay kaşığı 2. Gün 1 tatlı kaşığı vs. Önce sebzeleri bitir sonra meyvelere geç ikiser gün ikişer gün. Yoğurt mutlaka ver ilk başlarda bence. Sebzeyi sevmezse yoğurtla beraber destekleyince daha iyi oluyor. Zaten tadim süreci 1 1,5 ay surer. Sonra büyümüş olurlar 7 7,5 aylık olurlar. Yavaş yavaş çorbalara geçersin ayına uygun tarifler bulur yaparsin. Sonra iki öğün yaparsın bı sabah bı akşam seklinde.
Buğday ruseymi almanı tavsiye ederim makarna lütfen markası var ben ondan kullanıyorum. Yoğurdun içine biraz ekle. İlk başta sebzeleri verirken çatalla iyicee tamamen pürüzsüz olmasın daha sonra puturlu yemekte zorlanabilir