dodu0207 benim kızımda tek gögsümü emiyor sağ memeyi bir türlü tutmuyor ilk zamanlar gece uyku arasında veriyordum artık hiç tutmuyor hoş artık o memede süt de dolmuyor dolan sütün tadı da böyle acı gibi, bende mecbur çocuk aç kalmasın diye ilk zamanlar sadece gece veriyordum sonra gündüz de vermeye başladım, kv aynı evde yaşıyorum sürekli kendi kendine söyleniyor denesene belki orayı tutar emzir sürekli süt dolsun meme emsin bebek vs eltimin de 1 yaşında kızı var o da emziriyor hala ve maşallah iyi sütü var bazen kv şakayla karışık gel yengeni em onda çok süt var dedi ben sanki keyfimden emzirmiyorum, o kadar zoruma gidiyor ki anlatamam mama kolayına geliyor falan diyor halbuki emzirmek daha kolay düşünemiyor kafası basmıyor pek