Meme zorbalıkları da var inanın bebeğim 3,5 aylık ilk 1,5 ay anne sütü mama şeklinde gitti sarılık olmuştu daha sonra anne sütüne döndüm tamamen alerji çıkınca hastanedeki hemşire ne ile besliyorsun dedi iri bir bebek olduğu için anne sütü dedim ve bana ben bu çocuğun sadece anne sütü aldığına inanmıyorum dedi sanki yalan borcum var