dodu0207 ben emzirdim ama sarılık olmuştu. Doktor mama takviyesi dedi neredeyse yatacaktı hastanede çok yüksekti değeri. Moralim öyle bozuk dikişlerim acıyor bir yandan. Kayınvalidem hiç bir halta yaramadığı gibi bir de her mama verdiğimde “bunu verme iyi bir şey değil seni bırakır” dedi tepemde sürekli. Gece uykusunda boğsam yeriydi yani🤣 sonra bıraktık mamayı ama çocuğu her gördüğünde zayıf falan diyordu. Mama zorbaları aslında her alanda zorbalık içerir. Zorbalık edecek konu bulurlar kendilerine. Mama olmazsa başka bir konu bulur. Çok takılma yani. Aklı başında insanlar da zaten mamaya da laf etmez başka şeye de