dodu0207 kanayan yaram ya bu süt konusu, sütüm çok geç geldi hastanede ebeler masaj yaptı türlü çaylar içtim kızım bomboş meme emdi günlerce geldi çok az hala çok az, mama veriyorum çoğunluk. İlk sıralar eşim annem dahil sanki sütüm var ve ben vermiyorum gibi konuşuyordu yok yani yok napalirim. Mükemmel bir hamilelik geçirdim çok güzel bir doğumum oldu ama süt konusu tamamen bir fiyasko. Ve ben emzirmekle ilgili o kadar hayal kurardım ki iki yıl emziririm doya doya emziririm diyordum çok istiyordum olmadı. Şimdi alıştım biri laf söylese sütüm halkında yorum yapsa direkt bozuyorum ben buna maruz kalmak zorunda değilim bebeğim için en iyisini isterim. Hamileliği boyunca sigara içmiş enziriyor hala içmeye devam eden kadın da sırf emziriyor diye kendini benden iyi anne sanmasın bir zahmet. Mama veriyoruz diye kötü anne değiliz sütümüz yok diye kötü değiliz. Bunu yaşamayan insanlar anlamıyor işte, benim sütüm fışkırırdı ben hiç mama vermedim anne sütü çok önemli heh ben bilmiyorum keyfi mama veriyorum 🤦🏻♀️