14 aylık kızım daha yeni aşmaya başladım bebeğim 5 aylıkken emmeyi bıraktı mama+meme gidiyorduk adet olunca istemedi kızım beni neler denedim kabul etmedi en yakınım teyzem oh hem sezeryan doğur hem mama ver sende annemisin dedi ? O kadar zoruma gitti ki zaten bebeğim erken doğdu ters durduğu için mecburi sezeryan oldum elalem değilde kendi yakınlarım bana bu şekilde davranınca canım çok yandı hala geliyor emiyor mu sorusu yani çocuğumun sağlığından hiç bişey önemli değil artık kim nederse desin umrumda değil