theyikik En sevmediğim şey o çaydanlığın ocaktan alınıp tek tek salondaki tüm bardakları gezmesi, içinde kaynar su yokmuşcasına kahvaltı masasının tepesinde gezdirilmesi🥲 Lise çağlarında bu şekilde yandım. Üniversitede ev arkadaşım çaydanlığın kulpuna üzerindeki şey takıldı yandı. Her türlü sakat iş geliyor. Ben dikkatli kullanayım desem elbet başka biri el atacak. Elimde değil, baya çaydan ve o çay doldurma işinden korkuyorum😶