theyikik
Annem düdüklüye yemeği koyup nöbete gitmişti. Babamda görevdeydi. Ablamla abim zaten şehir dışında. Evde bir abim var bir ben varım. Abimle mutfakta biz bir şey için tartışıyorduk düdüklü bir patladı. Yandık yanmadık bilmiyoruz ama olayın şokundan ne yapacağız onuda bilemiyoruz. Evi öylece bırakıp hastaneye gitmiştik. Annem bizi görünce korkmuştu. “Düdüklü patladı” deyince ilk yanığımız var mı kontrolü yaptı iyi olduğumuzdan emin olduktan sonra evi temizlemediğimiz için kızıp bizi eve göndermişti temizleyin diye 😂 Öyle bir patladı ki biz abimle birbirimizi yerken abim üstüme eğilmişti benim o derece korkuttu yani. Tabii temizliğin üzerimize kalması hiç hoş olmadı. Hatırlıyorumda en son İbrahim Tatlıses’ten Dom dom kurşunu dinleyerek mutfağı temizliyorduk 😂 Buradaki dom dom kurşunu düdüklü oluyor.
O gün bugündür kullanmam, evime dahi almadım ama annem asla kullanmaktan vazgeçmiyor.