beguto tursihan benim kızımda 5 aylik ben şu an 83 ten 64 e düştüm ve rejim yapmadım sadece yediklerimi kalorisini azalttım kahvaltımı normal yaptım ekmekte yedim ama daha az bol yeşillik yedim özellikle roka limonlu.öğlen meyve sade Kefir içtim akşamda normal yemek yedim çok yavaş yedim ki duyduğumu anlayim ve sıfır ekmek. Ben kolay kilo alıp aşırı zor veren biriyim . Ama bu şekilde gitti günde 3 lt su içiyorum. Şu anki hedefim 57 insallah düşerim
Nisangunes beguto cok güzel kilo vermişsiniz sizde maşallah 😊 suyu çok içiyorum artık öyle yemek de yemiyorum çok fazla ama dikkat edeceğim bende evde spor yapmaya çalışacağım birazda
happy___ tursihan metabolizmayla alakalı bence. Ben sadece emzirerek bir yılda eski kiloma döndüm. Bazıları doğurduktan hemen sonra eski haline dönüyor kimisi veremiyor.
Umihai 3 haftadır diyetisyenle çalışıyorum bugün 3 aylık olduk ve ben diyet listesine uymama rağmen kilo veremiyorum canım çok sıkkın devam etmek istemiyorum diyetisyene işe yaramıyor 😔 1 kilo bile veremeden ayı bitirecegiz moralim çok bozuk
umyktay Umihai kan değerlerinize baktırın ferritin d vitamini b vitamini düşüşteyse oda etkiler onlar normalse suyu ve hareketi artırın aklıma gelenler bunlar pes etmeyin diyetisyeninizden kaynaklansa ilk başladığınızda nasıl verdiniz önemli olan direnç kg kirmak onun için tarifi vardırdr belki diyetisteninizin
munevverr57 tursihan valla arkadaşlara sürekli biribirimiz motive ediyoruz gün içinde yediklerimizi biri irimize atıyoruz
Kuzeymiram tursihan bence hic acele etme , odem gitsin diye icecegin sular sütünü azaltir , emzirmeyi kestikten sonra diyete baslarsin zaten , bebegin omru boyunca bidaha emmicek zaten iki yil idare edebilirsin 🤗
tursihan Kuzeymiram yok herhangi bir şey içmiyorum zaten. Ödem var hala sanırım normalde 6 aya ödem gidiyor diye duymuştum
Madamehappyyyyy Enerjikmom 3 ay boyunca dikkatli beslenmeye devam edeceğim vücudum bu kiloyu kabul edene kadar. Perşembe günü randevum var o zaman net bir şekilde size söyleye bilirim koruma nasıl oluyor .:)
flamingo24 Nisangunes bende 90 kiloda takılı kaldım 98 ile doğum yaptım bebeğim 6 aylık oldu veremiyorum emziriyorum diyet uygulamıyorum elbet bitecek ozaman veririz napalım
Enerjikmom tursihan emziren anne diyeti ile 86 ile başladım 6 ayda 26 kg verdim 23 kg su yağdan gitti 171 boy ideal 65 yağ ideal de 18 miş ben 13 kg yağ kaldı kilom da 60 düştü ideale hatta altına düştüm 58 lere kafayı taktım o yüzden devam ediyorum kendime işkence
perakus tursihan valla aynı durumdayım benimde bebeğim 5 aylık ve 20 kilo fazlam var. Doğumdan sonra 15 kilo verdim hamile kaldıgım kilomdayım şu an ama o zamanda fazlam vardı zaten. O yüzden vermem lazım bende karbonhidrat ve şekeri keserek deniycem bakalım yapabildiğim kadar.
elifidil tursihan 26 kg fazlayla doğuma gittim 2 haftanın sonunda bana kalan 14 kg oldu. Şu an tam 4 aylık kızım ve fazla 3.5 kg kaldı. 2 hafta dolduktan sonra direkt diyete başladım ama kendi kafama göre değil bir uzman tarafından hazırlanan listeyle. Akşamları protein ağırlıklı öğlen 2 gibi ekmeksiz olarak sebze yemeği ya da salata, öğle yemeği ve akşam yemeği arasında 1 meyve ve çiğ kuruyemişler akşam 9 gibi de yine hafif bi ara öğünle günü kapatıyorum. Doğumdan bu yana 23.5 kg verdim bu şekilde
Lem25 tursihan 1.55 boy 60 kiloyla hamile kaldım. 73le bitirdim. Bebeğim 7 aylık. Şu an 65 kiloyum. Sütüm olsun diye mecbur yemek yiyorum. Sütüm az olduğu için yemek de yemezsem emziremiyorum malesef. Şu an beni en rahatsız eden karnım. Normal doğum yaptım. Sonrasında karnım kaldı bir türlü gitmiyo 🥺
duruel Gozdeklnc20 benimde aynı şekilde 1.60 boyum 58 ile hamile kaldım 70 le doğuma girdm doğumdan sonra hızla düştü kilom 59 60 oldum amaa kızım büyüdükçe emzirdğim için fazla yiyorum sanırım anlamadım 4 kg dahaa aldım
aslanaybarsmom tursihan İkinci gebeliğinmde tabi biraz da yaş olunca hamilelikte dikkat etmeye başladım ilk üç ay diyetisyen de devam ettim iyi ki yapmışım sonrasında hamilelik şekerim çıkınca da gebeliğin boyunca hamurişi pirinç makarna çok yemedim hep sağlıklı beslendim doğuma kadar toplam 8 kg aldım doğumdan sonra eski kiloma döndüm ama ben daha da zayıflamak istiyorum şu an bebeğim dört aylık emziriyorum gündüz bir şekilde idare ediyorum ama akşam Atıştırmalarıma çare bulamıyorum😤(68 kg ile hamile kaldım suan o kilodayım daha da vermek istiyorum -10 kg kadar )