Bende 24 kilo almış biri olarak diyetisyen arkadaşım diyet için bebeğin en az 4.5 aylık olması gerektiğini söylüyor. Biz bir gün elbet zayıflarız, bebişleri mümkün olduğu kadar anne sütüyle besleyelim. Ve önerebileceğim en güzel 2 şey EMZİRMEK VE EN AZ 4 lt SUUU. 58 ile hamile kaldım, 82 ile doğuma girdim şuan 65 im ve 3 ayda verdiğim kilo. Diyetime dikkat etmiyorum ama gereksiz kalori almıyorum sadece sağlıklı besleniyorum.