Benim de 11,5 aylık bebeğim var. 8 nisanda diyete ve spora başladım. Toplam 9 kilo verdim. Diyet dediğim öyle liste liste diyetler adetli yiyecekler vs değil. Sadece bazı şeyleri çıkardım hayatımdan. Geri kalan herşeyden yiyorum. Beyaz ekmek, hamur işi, tatlı. Bu üçünü hayatımdan çıkardım. Porsiyonlarımı küçülttüm. O kadar. Kendime öyle büyük yasaklar, sınırlar koymuyorum. İlk başladığımda koydum. 1,5 ay dayanabildim o şekilde. Şimdi saldım. Herşeyden yiyorum ama az yiyorum. (Beyaz ekmek, hamur işi, tatlı hariç) Ama çok sağlam spor yapıyorum. Yaptığım spora göre daha fazla vermem gerekiyor aslında ama beslenme konusuna çok dikkat edemediğim için kilo vermem yavaşladı biraz.
Boyum 1.60 . 60 kg ile hamile kaldım. 80 ile doğuma girdim. Doğumdan sonra 68e kadar düştüm. Sonra geri aldım. 71,5 ile spora ve diyete başladım. Şuan güncel kilom 62,5. Hedef kilom 55. Acelem yok yavaş yavaş veririm. Önemli kısmını beni rahatsız eden kısmını verdim. Demem o ki kendinize aşırı sınırlar yasaklar kısıtlamalar koymayın, böylece sütünüz de azalmaz herşeyden yediğiniz için. Zararlı şeyleri hayatınızdan çıkarın ve spor yapın yeter