Iremylcnkya07 Gul-42 eşler normal az orta konuşuyolar benim eşimde orta konuşur ben çok konuştuğum için mecburen konuşcak 😂
visneli_turtam canimanne06 yedirmek değilde onun bir duası vardı 7 kere suya okuyup iciriyorsun çocuğa
dodu0207 canimanne06 ay sacmalık ya. O zaman doktorlar dil terapistleri özel eğitimcilere hiç gerek yok dil yedirelim geçelim
cevriyeee canimanne06 o kurbanlık et değil deve dili için geçerli diye biliyorum benim abimde geç konumuş deve dili yedirmişler konuşmaya başlamış