elft @onemore çook haklısınız bizde oğlumla 3,5 aylıktsn beri beraber uyuyoruz bi babasına bi bana sarılıp uyur o mis kokusuyla uyumak cok güzel ve yine dediğiniz gibi ne kadsr daha bizle uyuyacak ki? Bi iki seneye kucağa bile gelmeyecek malesef bu günleri özleyeceğiz şuan 14 aylık oluvak hala bizle uyuyor ayırmayıds düşünmüyorum valla anne babayla temasta olan bebekler daha özgüvenli oluyor diyorlar yani ben şahsen küçükken odasını bile ayıranlara şaşırıyorum normal şartlarda en az 3 yaşa kadar aynı odada olmalı diye biliyorum yani ben en azından o yaşa kadar odasını ayırmıcam