Kızlar bebeğim yanımda yatınca daha az uyandığını fark ettim, yine uynarıyor da beşiğindeyken daha fazla uyanıyor. Tatilde yanımda yatırmak zorunda kalmıştım o zaman oldu. Şimdi eve döndük ve yine çok uyanıyor. Yanımda yatırsam ilerde zor mu alışır yatağına