onemore yanınızda ystirmayi bende tavsiye etmem uyku hali Allah muhafaza herşey olabilir,bu bı tarafa dış donemleri olduğu için veya gece beslenmesi hala devam ediyorsa gece çok sık uyanması normal,buda geçici bı sure ve bence yatağında yatırmaya devam edin,benim kızım gece çok fazla uyanirdi 10 dk bir desem yeridir kendi yataginda uyuttum sürekli ve memeyide gece beslenmesini de kestikten sonra mışıl mışıl uyuyor çok şükür😊