derinmom07 ilk sezeryanda 40 . Gün normal yürümeye başlamıştım ben. İkinci sezeryanda hiç yatmadım yemin ederim eve girer girmez makineye çamaşır attım banyoyu yıkadım. Banyo yaptım yemek yaptım. Hastanede iki gün kaldım . İlk ayağa kendi başıma kalktım yürüdüm. Zor oluyordu tabi hiç durmadım yürüdüm hep merdiven inip çıktım. Gaz birikmesin diye . Gaz da çok sancı yapar. Bacaklarım ödem topladı onu da çabuk attım. Bol su içtim. Tuzlu filan yemedim. Ama ilkinde zor kalkıyordum sanki karnımda bir ağırlık var yürüdükçe aşağı çekiyor gibi oluyordu. Aradaki fark bence hareket. Ya da doktordan doktora değişiyor mu bilmiyorum. İki çocuk olunca mecbur kalkıyorsun canım. Büyük oğlum ikinci gece hastanede benimle yattı düşün. Eve geldim bir elimde çocuk emzirdim ayağımda da çocuk salladım mecburen. Büyük oğlum iki buçuk yaşında. Evde bir çocuk daha olunca acını duymuyorsun sanırım.