derinmom07 1 haftada toparlamıştım. Herkesin süreci çok farklı ama ben çok yürümüştüm bunun faydasını çok gördüm. O zamanlarla ilgili hatırladığım en kötü şey kafamın ağrısından kafamı kesmek istiyordum😂
Ama emin ol bugünlerde geçecek, geçmeyecekmiş gibi geliyor ama geçiyor🌸