derinmom07 sağlıkla büyüt bebeğini canım her bünye aynı değil çok yakın bi arkadaşım 1,5 ay zor kalktı bebeğin altını bile değişemiyordu düşün. Hatta o öyle olduğu için çok korkmuştum ben normalle başladım 18 saat normal sancı çektim ama son dakika bebeğim sıkıştığı için mecburen sezeryan oldum çok korkarak girdim hele iğne oljnca bel ağrısı yaşayanları duyunca iyice korkmuştum fıtığım var çünkü. Ama hastanede kucağıma bebeğime aldığım an herşeyi unuttum o gece hiç yatmadım uyumadım bile hep bebeğimi kucakladım devamlı yürüdüm eve çıktığımdada öyleydim hatta dikişlerim ödem toplamış doktorum kızdı neden dinlenemedin diye ama ben dikişleri aklıma getirmedim bebeğimi çok istiyordum uzun yıllar sonra olunca galiba onun sevincinden dolayı ağrımı acımı hissetmedim bilmiyorum ama hiç dikişim yokmuş gibiydim devamlı hareket halindeydim çamaşır asıp topluyordum 2.gün öyle diyim sana belkide ondwn çabuk topladım 🤷🏼♀️ kendini neden toplanamadım diye stres yapma her bünye farklı bak 14 ay oldu doğum yapalı genellikle dikiş yerlerim ağrıyor mesela oan bebek heycanıyla cok anlamadım bence 😁