Doğum yapalı 18 gün oldu. İlk 5 gün desteksiz kalkamadım. Sonrası daha iyiydi ama tamamen ağrılarım geçmiyor. İçim acıyor resmen. Bir saat iyiyim bir saat kötü. Çevremde sezeryan olan herkes 2-3 güne toparlandı. Kendimi artık kötü hissediyorum. Ne zaman tamamen duzelecegim. Benim gibi olan , iyileşme süreci uzun süren var mı?