Elifkskll Nika geçen ay 500 kusur geldi bir de bizim bütün eşyaları 2× yani ona rağmen öyle geldi iki ev faturası
Themom_ Nika son 1 aydır evde olduğumuz sürece hiç kapatmadık samsung 18000 BTU 1010 ₺ geldi. Ütü, çamaşır ve bulasık makinesi de calısıyor aktif hatta klimadan daha cok camasır makinesi calıstı bu ay 😅 Evimiz spot aydınlatmalı. Klimanın bir + olmadı sanırım faturaya
Frostyson Themom_ Muhtemelen ondan kaynaklıdır çünkü bende 18lik Samsung kullanıyorum 480 tl geldi canım ☺️
Sumemre Nika Bursa dayız bizde gece gündüz nerdeyse açık benim 1 yaşındaki oğlum dayanamiyor geçen sene aldik doğumdan sonra 350 felan geliyor bizede taksitle almak mantıklı geldi yeni bu senede taksidi bitti
azraklknn Frostyson bebeklj eve şart valla bide bu sıcaklar çok fena oldu aynı bizim evde çok sıcak kiracıyız 3 yıldır oturuyoruz sıcaktan ölüyoruz sabahtan aksama kadar günes vuruyor balkon da yok dam var ama orda bebeğimle yatamam mecbur klima şart oldu Allaha hamd olsun 😊🥰
Frostyson azraklknn Bende Ankaradan gelin geldim sıcak diye ağlamıştım ahaha 😂 2 senedir diyorum almazsan boşanırım diye şakasına , bu sene aldı 😂 Bebeğim doğdu 42 dereceydi hava mamada verdim emzirdimde ama sarılık oldu 2. Gün idrarında kırmızı leke geldi sıvı kaybından 🙄Sıcaktan terlediği için maalesef sarılık oldu keşke geçen senede olsaydı
senaeyda Nika 200 300 arası elektrik geliyor normal zamanda. Klimayı sürekli kapatmadan çalıştırıyorum ben 600 lira geldi bu ay
nimetbatu Nika bizimki gece hep açık gündüzde sabaha karşı 2 3 saat kapatıp havalandırıyorum sadece gree marka 605 tl elektirik geldi
Minnakordek Nika yeni klimalar yakmıyor tüm ay arada kapatarak açtık hava güzelse ben pek klima sevmiyorum ama genelde açık 400 civarı geldi bence çok iyi
hayalperest__ OzlemDoganay gece gündüz açıksa çok iyi gelmiş indirim falan mı uygulandı hamgi marka acba
OzlemDoganay hayalperest__ bir tanesi uğur marka 18lik bir tanesi fujiplus 12 lik. Az yakıyor ikiside
ezgikrby Nika Şırnak’ta yaşıyoruz neredeyse 1 ay boyunca klima asla kapanmadı markete gidip gelirken bile kapatmamıştım 390₺ geldi 😁 A++ olması büyük avantaj neredeyse hiç yansımıyo ki çamaşır, bulaşık makinesi, ütü fırın hepsini hesaba katarsak bedava 🙊😂
Ogibuse ezgikrby 390 tlmiii 🤣 ben izmirde yaşıyorum hiç kapanmıyo klima zamdan sonra 1500 tl ödedik 🥲🥲🥲
nazardkay azraklknn Merhaba konudan bağımsız ama Gaziantep i görünce yazmak istedim:) çocuğunuz var mı varsa doktor önerir misiniz?☺️
azraklknn nazardkay merhaba 1 kizim var 1 bucuk yasinda Gaziantepliyim ama nizip ilçesinde yaşıyorum genelde burda doktora götürüyorum. Antebe genelde kızımın gözünde kayma var onun için bi göz doktoruna getiriyoruz.
happysole Nika Antalya’da yaşıyorum iki klima 160 m2 evi soğutuyor günün büyük kısmında turboda çalıştırıyorum 24 saat hiç kapatmadım 1600 tl geldi normalde bizde termosifon olduğu için zaten klimasız 500-600 geliyordu.
Aylizzmm Nika oglen 1 2 gibi acıyorum sabaha karşı kapanıyor artı pervane açık 456 tl geldi anneminde iki ev elektriği var dededen var bahçede klima24 saat açık 1000 tl geldi
hayalperest__ senaeyda rica etsem foto atar msnz nete yazdım bir çok model çıktı annemler için bakıyorum az yakması önemli