Frostyson azraklknn Bende Ankaradan gelin geldim sıcak diye ağlamıştım ahaha 😂 2 senedir diyorum almazsan boşanırım diye şakasına , bu sene aldı 😂 Bebeğim doğdu 42 dereceydi hava mamada verdim emzirdimde ama sarılık oldu 2. Gün idrarında kırmızı leke geldi sıvı kaybından 🙄Sıcaktan terlediği için maalesef sarılık oldu keşke geçen senede olsaydı
Ogibuse ezgikrby 390 tlmiii 🤣 ben izmirde yaşıyorum hiç kapanmıyo klima zamdan sonra 1500 tl ödedik 🥲🥲🥲
ezgikrby Ogibuse ay evet ama biz buraya tayin olup taşınalı 1 yıl oldu hep çok az geliyo 😂 su da aynı şekilde doğalgaz da 🙊
miracveannesii Nika İzmir’de yaşıyoruz akşam 10 dan sabah 8 9 a kadar klima açık sonra gün içinde yine açıyoruz bazen geçen ay 400 450 arası bişeydi bizimki çok güzel Daikin marka alcaksaniz bir kez alın kaliteli alın derim ömürlük olsun biz 2 senedir kullanıyoruz memnunuz aç kapa yapmazsanız sürekli faturanız yüksek gelmez klimanın sırrı o durumunuz varsa Daikin alın derim
ebru1412y Nika izmirdeyim bende yeni aldık klimayı çok sıcak oluyordu çok terliyordu çocuk hem bize de faydası oldu geceleri kapanmıyor bizimki de 950 geldi. Rahat bir nefes aldık bebişe de bize de iyi oldu. 😊
sezen_doruk Valla klima taktırmadan önce gelen fatura 500 1000 arasıydı… Çevremizde en fazla gelen fatura hep bizde… Klimayı taktık henüz fatura gelmedi bende merak ediyorum ne kadar gelecek 🙁 ama evde dgru dürüst bişey kullanmıyorum gelen fatura 1000… Kışın 1500 gelmişti elektrikli soba çalıştırdım dye..
Sekeroglannn Nika En sonki fatura bin lira gelmiş. Gece gündüz hep açık bazen klimanın ikisini de açmak zorunda kalıyoruz muhtemelen şimdiki gelecek fatura biraz daha yüksek olacak
Alpmomy Nika gündüz hep açık gecede uyku moduna alıyoruz 250 gelmiş bu ay. Fazla bir etkisi olmuyor galiba faturaya.
azrasmommm Nika 500 geldi. 8 binlik klima bizimki o yüzden çok yakmıyor. 3 odayı soğutuyor neredeyse 24 saat açıktır
prensesinannesi11 Nika 2 klima nerdeyse 24 saat açık en düşük fanda 25 derecede çalışıyor 1229 tl fatura geldi
Ucansupurge Nika evde 2 klima var 1 tanesi hiç kapanmiyor yeri geliyor ikiside açık oluyor 2 bilgisayarimiz var ve onlarda kapanmıyor 850tl gelmiş. Baya iyi geldi diye düşünüyorum 2yi bulur diyordum.
benim-kalbim-o elif697_ biz ilçedeyiz küçük yer geliyor hemen ama internettende bakabilirsiniz sisteme düşünce mobil bankacılıktan gözüküyor
Biniizalp Nika Antalya da yaşıyoruz Vestel inverter (1) salonda, çocuğumun odasında bosh eski bir marka klima var, yatak odasında lg klimam var. Gündüzleri işe gidiyoruz geceleri hep açık gelen fatura 1,5 en fazla.. alsın bugünün yarını var