mrv__1234 Nika Antalya da sabah oturma odası gece yatak odası sürekli açık 800 geldi geçen ay, sabahları çocuklar uyuduğunda yatak odasındakini ekstra açıyorum.
Gzd3264 Nika düzgün bi klima alınırsa hiç bir problem almıyor öyle çokta gelmiyor bende düzcedeyim ☺️ en kötü yaz resmen klima açmazken 350 veriyordum klimada 500 geldi elektrik
bayar Kızlar bugün bende klima alıcam az yakan memnun kaldığınız modelleri yazar mısınız ? Klimayla ilgili bilgim yok çok makbule geçer 😊
glrsmsnlu bayar klimada önemli olan takılacak odanın metrekaresine uygun btu seçmek odanın büyüklüğüne göre klima alırsanız daha rahat edersiniz
glrsmsnlu Bizim ev çok sıcak oluyor diye çoğu zaman bütün gün gece dahil açıyoruz enerji tasarrufu modunda 23 derecede açık kalıyor fatura 1093 lira geldi ama %38 zam geldiği için elektriğe temmuz faturası 1.500 gelebilir
keremsmom78 Gree marka WiFi bağlantısı falan olan klima aldık ayın 1inde takıldı bakalım bize kaç gelecek günde ortalama 13-14 saat çalışıyor 3 gecedir de salonda klimalı yerde yatıyoruz sabaha kadar çalışıyor
Mertveannesi2211 keremsmom78 annemler o markayı bizde Daikin aldık iki gün arayla taktık bizde merakla bekliyoruz ikimizinde faturalarını hangisi daha tasarruflu diye
aybikreis Nika Klimadan önce 250-300 arası geliyordu. Bu ay çok kullandık 376 gelmiş zamlı fiyattan yansıması hem de
Mertveannesi2211 Nika bende şurada bekliyeyim faturalara bakayım 😀 fatura geldikten üç gün sonra klimamizi taktık ve iki gün dışında hiç kapatmadik kaç gelicek bende merak ediyorum