Nika Düzcede yaşıyorum evet sürekli aşırı bi sıcağı yok ama olduğu zaman da nemle çok kötü oluyo. 1 yaşında bebem şuan saat başı kalkıyo sırılsıklam. Napsam bilemedim klimayı alsam fatura ne olur acaba merak ediyorum
Mustafa_ Nika 1 ay boyunca hiç kapamadım 24 saat çalıştı ve çok eski klima tasarruflu bile değil 1000 tl geldi
azraklknn Nika gazinatepde yaşıyoruz klima altında uyuyoruz geceleri ve genelde çoğunluk olarak klima açık 1100 geldi faturamiz
Bugleminannesi28 Nika gorumcemin evi 1+1 kendi evi İstanbulda yaşıyor normalde 200 tl elektrik gelirmiş 600 tl gelmiş hiç kapatmadan çalışmış 21 derecede
cokbilmismom Nika faturaya öyle çok bir etkisi olmuyor bu sicaklar çekilmez yani klimasız. Faturadan çok kilimanin kendisi kazik zaten 20 30 binden asagi klima yoktur. Bize fatura 600 falan geliyor günde 10 12 saat açık kalıyordur en az
aysunebi86 Mustafa_ bizim de 7/24 çalışıyor geçen sene taktırdık bize de 1000 tl geldi😀 ama bu ay fazla gelir çünkü zam yapılmış… Vallaha çoğu parası için çalıştırmıyor.. pişmektense parası batsın 🤣🤣🤣
Ecem__ Mustafa_ birsey merak ettim bebeginizin yattigi odadami surekli.calisti..bizimde klima var da korkuyorum calistirmaya 1 saat calisip kapatiyorum
Frostyson azraklknn Çok fazla gelmiş size kaç derecede çalıştırıyorsunuz acaba bende Gaziantepteyim Haziran ayı 482 tl ödeme yaptık
nazardkay azraklknn Merhaba konudan bağımsız ama Gaziantep i görünce yazmak istedim:) çocuğunuz var mı varsa doktor önerir misiniz?☺️
Nehirmoms34 Nika evim iki katlı alt üst iki tane klima calısıyor aksama kadr usttekı sabaha kadarda acık 600 geldi beko tasarruflu klıma ama zamdan sonra gelmedı henuz 1000 gelır heralde
_tuuggcce_ 420 geldi bu ay bize. Gün içinde sürekli açık, gecede genelinde sürekli açık oluyor ama uyku modunda oluyor
OzlemDoganay Nika gece gündüz full çalıştı arada günlük bir kaç saat kapandı falan. Bazen sabahları iki klima birden çalıştı aynı şekilde yatmadan önce yatak odasınınkini de açıyoduk orası soğuyordu salonu öyle kapatıyoduk 420₺ geldi
hayalperest__ OzlemDoganay gece gündüz açıksa çok iyi gelmiş indirim falan mı uygulandı hamgi marka acba
Frostyson azraklknn Şükür var diyelim ozaman ☺️ 2,5 senedir Antepteyim bebek olunca mecbur almak durumunda kaldık geçen sene doğum yaptığımda su içinde kalmıştık emzirememiştim
benim-kalbim-o Nika urfadayız sıcaklar çekilmiyor sürekli açık klima 950 geldi ama ütü fırını falanda çok açıyorum sadece klimanın faturası değil
gvnsmy benim-kalbim-o sanırım diğer fatura patlatacak şaşırtıcı halde uygun gelmiş bütün Urfa’ya ki bizde bütün gün açık sabit bizde 1100 tl gelmiş
azraklknn Frostyson bebeklj eve şart valla bide bu sıcaklar çok fena oldu aynı bizim evde çok sıcak kiracıyız 3 yıldır oturuyoruz sıcaktan ölüyoruz sabahtan aksama kadar günes vuruyor balkon da yok dam var ama orda bebeğimle yatamam mecbur klima şart oldu Allaha hamd olsun 😊🥰
Asumanttt Biz bu ay klimayı yeni aldık regal marka 18 bin tl idi. Ama şuan 22 falan olmuş heralde fiyatı. Dün de faturamız geldi 305 tl 3 haftalık kullanım fiyatı. Günde toplam 12-15 saat falan açık oluyor
Ebrar27 Nika Adana’da yaşıyoruz gece gündüz açık 520 gelmiş bu ay ama kışın nedense 1200 falan geliyor
YldzEfsun Nika kıbrısda yaşıyoruz. Klimasız yaşam imkansız. Evde 24 saat klima çalışıyor ama şükür 2800₺ gelmiş faturamız 🥰