Minnospanda Çareyi 30 yaşında bulan ben😅 Öncelikle duşta kıvırcık saçlar için olan bir saç maskesi uygulayın mutlaka sonra duştan çıkınca saç ıslakken ikiye ayırın her iki tarafa da az az saç kremi uygulayın ben pantene kullanıyorum kıvırcık saçlar için. Sonra üstüne syoss saç köpüğünü az az sürün ve elinizle yukarı doğru sıkın kıvırcıklaştırın ve en son vigoyla kurutun yavaş yavaş. Saçınızı öne atın başınızı aşağıya eğin ve öyle de kurutun ve iyice kuruduğundan emin olun sonra da bana dua edin😁 Siz kabarık saçlı değil kıvırcık saçlısınız aslında ve bu rutini uygulamayı sürekli alışkanlık edinin saçlarınızla barışın😊 Yalnız ürünleri çok kullanmayın yoksa sertlik ya da yapış yapış bir his oluşabilir zaten zamanla eliniz ne kadar uygulayacağımıza alışıyor. Bir de saçınızı düzleştirerek yıpratmayın dalgalarını ve buklelerini yok etmeyin keratin de yaptırmayın sadece bu yöntemle çok mutlu olacaksınız