Kızlar yaa size Allah başka dert vermesin dedirtecek ama bı taraftan da bi kadın için büyük sayılabilecek bı dert ile geldim. Benim saçlarım dalgalı kuru ve kabarık yani ben ne kadar bakım da yapsam gerçi çok fazla da bilmem ama ne biliyim bakım yağı vs kullandım kaç kez ama fayda etmedi düzleştirici filan hepsini de yapsam saçlarım kabarıyo. Hani o küçükken bebek saçlarımız hep yukarda gezerdik ya böyle havaya kalkardı hepsi, benim o durum hala geçmedi. bu durumdan çok sıkıldım ne yapabilirim bana bı çözüm önerisi lütfen