Samyeli008 Yesillhanim Benim saçım çok döküldüğü için bioxcin kullanıyorum ben ama urban kıvırcık saçlar için olanı çok tavsiye ediyorlar. Bir de instagramdan Sedef Akkaya yı takip edebilirsin ondan çok şey öğrenmiştim
VahsiKelebek_ Minnospanda vyes Rocher kullanıyordum çok iyiydi ama şu an kutusu hem küçük hem pahalı o nedenle kullanmayı bıraktım saçım da eski haline geldi Doğal olarak