Mom0870 ben biogaia kullanıyodum çok iyi geliyodu hatta gaz sorunu bitti zannediyodum şişesi bitince de almam dedim ama tekrar gaz sorunumuz bazlayınca sab simplex alim dedim arada kullanırım ama biogaia nın yerini tutamadı hiç sürekli vermem gerekiyodu ve ben günde üç defa 10 damla veriyodum yetmiyodu 15 damla vermem gerekiyomuş üç defa. Sürekli ilaç veriyomuşum gibi geliyodu. Ben de tekrar biogaia aldım günder bir defa 5 damla veriyorum çok alırı gazı olduğunda sap simplex 5 damla veiyorum bu şekilde çok rahatız hem ben de çok fazla ilaç vermediğimi düşünerek rahat ediyorum