Mom0870 valla 3*10 damla kullandık yeri geldi Dr önerisi ile relactaz Dı sanırım o daha Bi işe yaramış tı ama şöyleki hakkını yemiyim ilk zamanlar sap simplex te çok iyiydi 1 şişeden sonra etki etmedi kanımca bence en iyisi yinede kimyon çayı büyük insan gibi gaz çıkarıyordu