Benim sancılar 36.haftada başlamıştı.
36+6 da doktor kontrolüm vardı sabah nst de sancılar gözüktü doktor birkaç güne gelir demişti.
36+6 akşamı nişan geldi ve sonra sancılarım siklandi gece de suyum gelince 37+0 da sabah doğurdum 😂
Yani birazdan da sancılar siklasabilir birkaç güne de anlık oluyor her şey 🌸
Sağlıkla gelsin inşallah