nnidua Hiilyuss bence doğum anlık bişey yqni açılması olup iki hafta bekleyen bile var onun için çıkan sonuca güvenmeyin tetikte olun 😂😂
mematiii denizalismom ahaha doğrudur oanki acı farklıdır ben sezeryandan sonra o dikişlerime bastıran içimden küfür ettiğim.Heryerimi mosmor eden kadını hatırladım tekrardan bol küfür editorjm cani kadjn ahahah
denizalismom mematiii ay doğumun her türlüsü zor . O karna bastırma çok ağrı yapıyor ben hissiyatımı kaybetmişim hissetmedim ilk gün ama ikinci gün bayağı hissetmiştim
mematiii denizalismom vallaha öyle nefes alamıyorum diyordum basıyordu kadın ayıptır bizimkide can.İçimden sende olucan ileride diyordum.😂😂
elifbarcin65 Hiilyuss insaAllah canm Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Bir avazda doğur insllah 🤎