Doğum sancısı düzenli gelen sancılar oluyor mesela 5 dk da bir hafif sancı giriyor biraz sürüp geçiyor 5 dk sonra aynı sancı böyle böyle ilerliyor benim nst falan hiçbirinde sancı çıkmıyordu bir gece hafif sancım olunca dakika tuttum ve düzenli olduğunu anlayınca tamam dedim sancım başladı bu arada ne suyum gelmişti ne nişan hiçbirini görmedim doktor patlattı 40 haftalıktı benim güzel bir doğum olsun bol bol dinlen enerji topla😇