efeninannesi4207 çok geçmiş olsun ♥️
Minik kızım tam 40 + 0 da 46 cm 2800 Gr dünyaya geldi
İlk ense kalınlığımiz vardı o sonradan geçti. Sonra başka anomaliler çıktı. Kalbinde aort daralması, 1 ay gelişim geriliği, hemihipertrofi, ayaklarında lenfödem vardı. Her gittiğimde bı sorun çıkıyordu ve amniyosentez yapmam için ısrar ediyorlardı ama ben kabul etmedim. Fetal DNA da yaptırmadım. En son 37 haftada suni sancıyla almak istediler bebeğimi. Hareketleri az ölüm riski var artık gelişmez almamız lazım dediler ama dinlemedim. Bebeğimin kendinin gelmesini bekledim. 37 den 40. Hafatya kadar kontrollere de gitmedim. Sancılarım gelince gittim o şekilde normal doğum yaptım. Eğer o doktorları dinleseydim hem bebeğim kuveze gircekti hemde kalbi suni sancıya dayanmayip sezeryan olcaktim. İyi ki dinlememisim. Dedikleri gibi ayakları lenfodemli ve 1 ay gelişim geriliği ile doğdu. Kalbi kontrol edildi ondan bı sıkıntı çıkmadı çok şükür. Doktorumuzla beraber genetik testini ise 1 yaşında yaptırma kararı aldık. Bebişim eğer hasta ise büyük ihtimalle turner sendromlu. Bize de dua eder misiniz ♥️♥️