38+6 da sezeryan oldu 10,08,2022 😍
🌼2,400 kg,45 cm 🤗
💙Hüseyin Efe
🌼Biz eşimle kız erkek olsun Deniz koyalim diyorduk..Sonradan kayınpeder hastalandı eşim de babamın ismi olsun dedi başka biraz karşı çıktım ama sonradan belki bişey olur babasına içinde kalmasın diye kabul ettim Efe’yide yine biz ekledi.. 🤗
🌼Doğduktan sonra doktorun pipisinde sıkıntı var hocam dediğini ve hocanın da solunum da bir sıkıntı olmasın da dediğini duydum ve ondan sonra..Kontrollere gittiğimiz de pipisinde hipospadias peygamber sünnetli olduğunu öğrendik ve pipisinden 3 kere ameliyat olacak..1 yaşında bakalım getirin pipisi büyüsüyse ameliyat yapalım dediler..Fakat 1 yaşında kalpten ameliyat oldu.
🌼Doğduktan sonra solunum sıkıntısından 16 gün küvezde kaldı..3 aylıkken kontrole gittiğimiz de kalbinde ses geliyor üfürüm olabilir dedi doktor sonra biz kardiyolojiye sıra aldık 2 tane kalbinde delik olduğunu ve şah damarı daralması(aourtkoartasyon) daralması olduğunu ogrendik 3.ayında şah damarından ameliyat oldu 2 gün yoğun bakım 3 gün servis toplam 5 gün kaldı hastanede..Kalbinde ki delik 1 i kapandı 2. hiç kapanmadı 1 yaşına geldiğinde kalbin sol tarafına büyüme yapıyor ameliyat olması lazım dedi doktor..1 yaşın da ameliyat oldu 1 ay yoğun bakımda kaldı.. Ameliyatın 3.günü kalbi durdu bobreği hasar gördü idrarını yapamıyordu 16 gün böbrek diyalize oldu..Herşey düzeldi tam hastaneden çıkacaz derken solunumda sıkıntı yaşadik nefes alamadı.Trakeostomi yapılacak dediler..boğazını deldiler (Trake) açıldı eve çıktık 2 ay oksijene bağlı kaldı 2 ayın sonunda trakeyi çıkartmak için gittik çıkarmadan önce ses tellerine baktılar ameliyat sırasında ses tellerinin biri felç olmuş onun düzelmesi lazım dediler 9 ay onu bekledik..Her hafta ses telleri için yutma terapistine gittik..Ve ses telleri düzeldi doktor artık kapatabiliriz dedi..Yatış yapıldı ama oğlum kapatınca nefes alamadı..Neden nefes alamadı akciğer de koronik bişey mi var niye böyle oldu deyip göğüs bölümüne yönlendirdiler.. Akciğerleri kötü 2 ay hava kullanacak dedi onu kullanıyoruz şuan bakalım..11 aydır da trakesi var..2 ay sonra bir daha deniyecekler kapatmayı..Bizim hikayemiz böyle herşeyi atlattık..Az kaldı bakalım..Sizlerin Nasıl..