aysima108_ bu sıcakta cami kapatip boğulmak istiyorsunuz galiba bu kadar sıcakta çocuklar hasta olmaz hem nem hem sıcaklar temmuz ayında üzerini elbette ortmemek lazım hangi şehirde siniz bilmiyorum ama Erzurum Kars değilse bence cam kapı kapatılmamalı ceryan yapmasin diye karşılıklı acmamayi anlarım da yattiginiz odayı da kapatmayın konya da gayet sıcak yani sofuk olduğunu söyleyenler olmuş abartmayın çocukları hasta ediceksiniz