aysima108_ klima aldık dün gece salonda yattık vallahi, ücretsiz izne çıkıyorum işe dönünce seneye yaza yatak odasına klima alıcam 😄 benim evim öğlen 2 den akşam batana kadar bütün odalarıma güneş vuruyor. Dün akşam klimalı odanın kapısını açınca yüzüme alev vuruyordu 😄