Biz Bolu dayız akşamları çok soğuk hala yorganla uyuyoruz. Gündüz de bir iki saat aşırı sıcak sonra normale dönüyor. Sıcağı da çok yakmıyor genel anlamda iklimi güzel bir şehir. Ankara’ya gitmiştik oturduğu yerden ter döküyor insan o nedenle anlayabiliyorum Allah yardımcınız olsun