Cok sıcak ve nem çok yüksek kızlar kizim üstünü örten bi çocukta değil hicbisey kabul etmez yaz kış cam açsak kızım 11aylik hastalanır diye korkuyorum zaten gözümüz hastalıktan acilmadi bu aralar cami kaptsam aşırı sıcak oluyor vantilatör açtım son çare tavana doğru çevirdim hava devirdaim yapsim diye bakalım nasıl olcak sizdedurumlar nasil