aysima108_ kız cocuk piser aç camı gözünü seveyim evde kapalı yer yok suan zıbınla yatırıyorum bebegimi sıcak ter daha kötü valla biz bunalıyoruz onlarda bunalır cam kapalı asla yatılmaz bizim evde suan mesela cok şükür hastada olmadı havale gecirdi bebegim bende hastalıktwn cok korkuyorum ama bu sıcakta baska care yok resmen