barbiee_ ArvenMom onu biliyorum teşekkür ederim yandan mesela bi geri gitmiyormu illa ortadan direktmi çıkacağız ana sayfaya
barbiee_ ArvenMom aynenn ilk appledı sonra android ama baya kullandım geliştirmişlerdir diye düşündüm
ArvenMom barbiee_ hayır apple zaten ayrı yapan özeliklerin birisi de bu alt tuşlarının olmaması ve çokta güzel bence sayfayı yukarı kaydırırsanız ana sayfaya sayfayı tutarak hafif kaydırırsan girdiğin sekmeleri görürsün zamanla alışırsın
barbiee_ Defnegzm bende şuan 15 aldım çok memnunum valla iyi ki almışım☺️ varmı güzel özelliği bilmediğim
dugme barbiee_ tam.priz kenarında sinir krizleri geçirmezlik canım 😂 batarya problemi hepsinde var maalesef
usenmedimyaptimbirvelet dugme plus,pro,pro maxlerde yok, bataryaları büyük olduğu için uzun süre şarjı gidiyor 1-1.5 gün falan.
cattimom barbiee_ 15 ten ziyade 14 ü tercih etmelisiniz bence ikisini de kullandım 14 e geri döndüm aralarında hiçbir fark yok kasa değişimi var teneke gibi geldi bana şarjı da çabuk bitiyor 14 serisine göre kamera açısından bakarsak kullanmayı bilirsen ikisi de aynı işlevi görüyor bence